Apa Komen Pengguna Pad Kain Snowdrop?


Secara peribadi saya telah pun menggunakan pad kain Snowdrop sejak tahun 2014 sehingga kini, iaitu sudah 5 tahun!

Mari kita ikuti apa kata atau testimoni pengguna pad kain Snowdrop yang lain pula. Kebanyakan mereka ini sudah pun menggunakan Pad Kain Snowdrop sejak 3 hingga 10 tahun!

Testimoni pengguna pad Kain Snowdrop


Testimoni ini juga boleh anda lihat di bahagian komen posting Facebook Snowdrop.

Rata-rata mengatakan pad kain Snowdrop ini selesa, tak gatal, senggugut dan keputihan berkurangan. Jimat duit dan tak payah fikir beli pad setiap bulan.


Testimoni pengguna pad kain Snowdrop


"Memang best.. First time guna..  Selesa.. macam tak pakai pad pun ada.. masalah kegatalan pun dah tak de.."

"Betul, alhamdulilah saya dah pakai dekat 2 tahun dah.. Sengggugut pun dah takde.. Tiap-tiap bulan tak payah fikir nak beli pad.. πŸ‘πŸ‘"

"5 tahun lepas saya selamat melahirkan zuriat pertama iaitu bayi perempuan akan tetapi bayi saya tidak panjang umurnya. Dalam kesedihan semasa berpantang saya mengalami 'rengat' akibat memakai pad pakai buang. Jadi saya ambil inisiatif untuk mencuba pad kain sepertimana amalan org tua2 kita. Saya mencuba snowdrop dan  Alhamdulillah 'rengat' pun sembuh & saya terus jatuh cinta dengan snowdrop!😍 Material yang mudah dibersihkan, selesa dipakai, berkualiti serta design yang cantikπŸ‘πŸ˜ Hingga kini koleksi snowdrop saya dari tahun 2013 masih elok dipakai. Terima kasih snowdrop memang terbaikπŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ˜πŸ˜πŸ˜ Bismillah.."



Testimoni pengguna Pad Kain Snowdrop



"Alhamdulillah.. December 2014 start to become Snowdrop User.. Feel in ❤️ with Snowdrop !!"

"Until now 2018, 5 tahun.. saya hanya menggunakan Snowdrop sahaja. Tiada lagi jenama lain yang boleh lawan dengan kualiti yang dihasilkan."

"Snowdrop memang menjimatkan wang, dan mesra alam sekitar disamping membantu dalam menyelesaikan masalah kesihatan dan ketidakselesaan yang dialami oleh wanita pada hari ini. Congratulations Snowdrop !! πŸ’"

"Demi kesihatan sepanjang hayat, dan paling penting.. Save your money!! You will fall in love with Snowdrop !! 😍"

"Walaupun baru sebulan menggunakan pad Snowdrop, tapi kesannya terus dirasai. Senggugut makin berkurang, hati makin senang.  Material kain yang digunakan sangat lembut dan selesa. Selain itu, pad Snowdrop juga sangat senang dicuci. Hanya rendamkan dalam air dan masukkan sabun pencuci, dan gosok sehingga bersih. Pad Snowdrop mempunyai kelebaran dan kepanjangan LEBIH dari pad pakai buang biasa. Kini, tak perlu risau lagi, kalau tidur pasti tak bocor. Terima Kasih Snowdrop!"

"Saya dah guna pad Snowdrop ni lebih dari 5 tahun tau. Kalau dulu saya selalu rasa tak selesa dengan bau, gatal dan kebocoran πŸ˜–.
Tapi lepas guna je pad ni alhamdulillah selesa sangat. Senggugut pun dah tak terasa, dah tak guling-guling macam sebelum ni.
Saya suka pad Snowdrop sebab kain dia sangat lembut dan senang nak cuci.

Pernah sekali tak bawak pad snowdrop balik kampung, terpaksa guna pad yang biasa ada dipasaran, memang rasa kelainan. Tak selesa, susah nak cuci, kadang-kadang sampai bocor. Setiap jam kena tukar. Memang serik nak guna lagi 😭πŸ˜₯
Tapi bila pakai pad snowdrop ni, 2 3 kali je tukar. Selesa sangat. Memang tak cari yang lain dah. Jimat pun jimat boleh pakai bertahun-tahun. Memang berbaloi keluarkan modal 5 tahun  lepas. Pastu clothpad Snowdrop ni ada pelbagai saiz & corak cantik-cantik. Love sangat clothpad Snowdrop ni πŸ˜˜πŸ’–"

"Alhamdulillah saya pengguna ClothPad Snowdrop sejak dari zaman berpantang anak no.3 pada 2015 sehingga hari ini masih setia menggunakannya."

"4 tahun lebih menggunakan jenama snow drop. Sebab apa pilih Snow Drop..

Kerana ianya lebih selamat dan selesa digunakan, paling penting menjimatkan duit poket.


Beli sekali boleh guna sehingga bertahun-tahun. Saya beli masa tahun 2014.

Sampai skrg masih guna yg sama pakai basuh... Lagi selamat dari yg pakai buang tu..."


"Saya telah menggunakan Snowdrop ini sejak 2016... lebih kurang 3 tahun dah."

"Perbezaan ketara sekali guna Snowdrop ni pastinya ia lebih jimat untuk masa panjang... dan sejak pakai Snowdrop, dah tak ada kesan merah pedih seperti memakai pad pakai buang dulu... dan insha Allah kesan masa panjang untuk kesihatan dalaman wanita terpelihara. Sangat sesuai dijadikan cenderahati buat wanita2 kesayangan anda!"

"Apa yg saya suka tentang Snowdrop ialah... kain yang sangat lembut, mudah dicuci, corak sangat-sangat menarik, banyak pilihan saiz & yang paling best... banyak buat promosi-promosi serta pakej-pakej menarik!"

"Saya hampir 4 tahun menggunakan snowdrop.. kalau dulu asyik beli pantyliner untuk pakai harian.. duit pun susut dek itu.. πŸ˜“ Alhamdulillah sekarang boleh berjimat-cermat dengan adanya snowdrop pad..πŸ˜‰ saya suka snowdrop sebab kain dia sangat selesa buat saya yang sentiasa peluh.. selain itu, design-design dia sangat krearif dan cantik-cantik.. senang nak dicuci dan cepat kering.."

"Saya juga salah seorang pengguna tegar Snowdrop dari tahun 2010πŸ’ƒ& bakal repeat lagi dalam masa terdekat ni in shaa Allah 😍"

"Siapa yang belum cuba mesti cuba sebab amat menjimatkan dan senang dicuci. Ia selamat digunakan. Thank you Snowdrop"

"Saya pakai jenama ni. 3 tahun dah pakai, masih sama macam baru beli"


Testimoni Pengguna Pad Kain Snowdrop


Kami dari pihak pad Kain Snowdrop sangat berterima kasih atas sokongan anda semua, semoga usaha Snowdrop dapat membantu lebih ramai pengguna lagi serta peduli dengan alam sekitar.


Cik / Puan, untuk mendapatkan pad kain ini, hantarkan mesej kepada saya di talian ini 0168037709 atau klik saja link WhatsApp: www.heartsnowdrop.wasap.my


Terima kasih, semoga urusan harian anda dipermudahkan. 😊

Ulasan

Popular posts

Senarai Semak Mendaki Gunung Kinabalu

Yuran Mendaki Gunung Tambuyukon

Cerita Pendakian Gunung Tambuyukon (Part 1)

Resipi Masala Chai Tea Latte

Cerita Pendakian Gunung Tambuyukon (part 5, akhir)